jueves, 28 de agosto de 2008

PARAULES PER A LA COSINA MORTA



Avui he sabut que la meva cosina, la Lídia Isern Guilera (26 anys), va morir fa uns mesos mentre era a Canàries. Segons paraules del seu germà Jordi, la Lídia es va suicidar.

Certament, feia bastants anys que no la veia i no teníem pas contacte. L'última imatge que en guardo és de principis del 2000 quan van venir ella i el seu pare (el meu oncle, mort fa dos anys) un dia a Castelldefels.

No obstant això, vull tenir unes paraules de record per a ella i imaginar-me que ara, sigui on sigui, ha trobat la pau que no va trobar al món, al costat, ja eternament, de son pare.

Adéu.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Moises, soc la teva cosina Laura... Me a trucat x telefon la meva nevoda per dirme que mires aqueste publicacio. Per l´Amor que li tinc a la meva germana et dono les gracies per aquet record.

Moises Stanckowich Isern dijo...

Estimada Laura, precisament avui he contactat per chat amb l'Albert i hem parlat d'això... quina coincidència! Ara buscaré per casa (si la trobo) l'esquela que vaig publicar al diari "La Voz de Castelldefels" en referència al teu pare. UNA ABRAÇADA SINCERA, cosina.