jueves, 13 de septiembre de 2007

L'HABITACIÓ (La habitación)

Fa tot just dos dies que m'he canviat de pis. Ha estat una acció força ràpida: Preguntar, trobar-ne un, pagar i entrar-hi. Psicològicament era necessari, perquè m'he adonat que estava patint el "síndrome de l'habitació", però sense arribar al nivell hikikomori japonès, no estic encara tan sonat. Com deia, aquests primers dies al pis nou, que té tres habitacions, de manera inconscient --suposo-- havia començat a fer vida al dormitori, com si fos una continuació de l'estat anterior, fins que jo mateix vaig dir-me: "Tío, que tens tres habitacions. Ocupa-les ara que pots i treu-te aquest mal rotllo del cap". Curiós, però la vida és així, moltes vegades acabem fent les coses com si estiguéssim ensinistrats. N'estem, d'ensinistrats? Després continuo.

(Hace tan sólo un par de días que me he cambiado de piso. Ha sido algo rápido: Preguntar, encontrar uno, pagar y entrar a vivir. Psicológicamente era necesario, porque me he dado cuenta de que estaba sufriendo el "síndrome de la habitación", aunque sin llegar al nivel hikikomori japonés, aún no estoy tan loco. Como digo, estos primeros días en el piso nuevo, que tiene tres habitaciones, de manera inconsciente --imagino-- había empezado a "vivir" en el dormitorio, como si nada hubiera cambiado desde la situación anterior, hasta que me he dicho: "Tío, que tienes tres habitaciones. Ocúpalas ahora que puedes y sácate ese mal rollo de la cabeza". Curioso, pero la vida es así, muchas veces acabamos actuando como si estuviéramos amaestrados. ¿Lo estamos? Después continúo.)

No hay comentarios: