viernes, 24 de agosto de 2007

Aquest matí (Esta mañana)

Aquest matí m'he llevat a l'hora acostumada, he donat gràcies pel nou dia, m'he dutxat, he meditat uns minuts, i m'he pres el meu iogur habitual amb mel. He donat també de menjar a la tortuga i el gat. M'he acomiadat de la meva companya i tot venint cap a l'Ajuntament, he comprat, com sempre, el diari AVUI i he esmorzat un cafè amb llet i un entrepà mini de pernil serrà. Si fa o no fa, aquesta és la rutina diària d'un dia laborable. Ara sóc davant l'ordinador, escoltant música clàssica o de meditació, fent rutllar el cap per mirar de trobar idees o temes per escriure, principalment de política municipal. La feina d'assessor, a la qual m'estic adaptant, té molt de llibertat perquè no té uns horaris fixos ni una feina continuada. Et permet pensar, i jo vull aprofitar-ho en aquesta primera hora del matí. Avui fa sol i sembla que ha de tornar a fer calor. Hem tingut un estiu bastant atípic aquí a la costa. Mentre escric m'adono de la sort que tinc de poder gaudir de la contemplació, des de la finestra de l'oficina, d'uns altissíms plataners i, al fons, del massís del Garraf. Una profunda sensació de tranquil.litat m'envaeix de cop; però dura poc, perquè hi ha dins meu massa càrregues i brutícia acumulades.

(Esta mañana me he levantado a la hora acostumbrada, he dado gracias por el nuevo día, me he duchado, he meditado unos minutos, y me he tomado mi yogur habitual con miel. He dado también de comer a la tortuga y al gato. Me he despedido de mi compañera y, viniendo hacia el Ayuntamiento, he comprado, como siempre, el periódico AVUI y me he tomado antes de entrar un café con leche y un bocadillo mini de jamón serrano. Más o menos, esta es la rutina diaria de un día laborable. Ahora estoy ante el ordenador, escuchando música clásica o de meditación, haciendo funcionar las neuronas para tratar de encontrar ideas o temas para escribir, principalmente de política municipal. El trabajo de asesor, al cual me estoy adaptando, tiene mucho de libertad porque no tiene unos horarios fijos ni una actividad continuada. Te permite pensar, y yo quiero aprovechar esto en esta primera hora de la mañana. Hoy hace sol y parece que volverá el calor. Hemos tenido un verano bastante atípico aquí en la costa. Mientras escribo, me doy cuenta de la suerte que tengo de poder disfrutar de la contemplación, desde la ventana de la oficina, de unos altísimos plataneros y, al fondo, del macizo del Garraf. Una profunda sensación de tranquilidad me invade de golpe; pero dura poco, porque, dentro de mí, hay demasiadas cargas y suciedad acumuladas.)

1 comentario:

Anónimo dijo...

111111111111111