viernes, 7 de noviembre de 2008

ORFEO


Feia gairebé un mes que no actualitzava el blog, i no és que no hi hagi matèria per escriure sinó que estat més embolicat amb això del Facebook. A més, he passat un parell de setmanes en baixa forma emocional, tristot... és normal, fins i tot necessari per reactivar-me.


Fa uns dies he recuperat l'Orfeo, de Monteverdi, una obra que he estat escoltant amb delit darrerament. El mite d'Orfeo em va impressionar força quan el vaig estudiar al batxillerat, i sempre l'he tingut present. A la imatge veieu Orfeo sortint de l'Hades amb la seva estimadíssima Euridice..., però el drama és a punt d'arribar...


I continuo estudiant la influència jueva al nord-est de la Xina i sóc a punt de començar també un postgrau sobre Islam. Tinc molte ganes de començar-lo perquè és un tema que sempre m'ha atret molt. A la carrera vaig fer dos anys de llengua àrab (que em van anar molt bé) i una assignatura d'història de l'Islam, que, en principi, em va resultar bastant difícil de pair.


Bon cap de setmana.



No hay comentarios: