jueves, 21 de febrero de 2008

TEMORS (TEMORES)


Gairebé són les 14 h i avui llueix un bon sol malgrat els núvols que hi ha per algunes zones del cel. Em sento envaït d’un sentiment de tendresa bastant intens. Dins meu, doncs, la lluita de sempre… i el mateix comportament infantil de sempre: tancar els ulls i creure’m que així no hi ha problemes. Aquesta patètica estratègia funciona però en realitat el cop que puc arribar a donar-me pot ser de campionat. Sóna la música salsa que em treu un lleuger somriure. Arriba l’hora d’anar a dinar i gairebé m’he passat el matí pensant en clau política…, i ja m’està bé, és la meva feina…, però tinc certa por a perdre un discurs una mica més cultural. Imagino que això no passarà.


(Son ya casi las 14 h y hoy brilla un sol espléndido pese a las nubes que cubren algunas zonas del cielo. Me siento invadido de un sentimiento de ternura bastante intenso. En mi interior, pues, la lucha de siempre… y el mismo comportamiento infantil de siempre: cerrar los ojos y creerse que así no hay problemas. Esta patética estrategia funciona pero en realidad el golpe que puedo llegar a darme puede ser de campeonato. Suena la música salsa, que me saca una ligera sonrisa. Llega la hora de irse a comer y casi que me he pasado la mañana pensando en clave política…, y ya me gusta, es mi trabajo…, pero tengo cierto miedo a perder un discurso algo más cultural. Imagino que esto no pasará).

No hay comentarios: