Avui se celebra a Barcelona una importantíssima manifestació en la qual milers de persones d’aquest país, de Catalunya, mostraran al Govern central la seva profunda indignació per tot el que estem patint, especialment en infraestructures, des de ja fa algun temps. És una manifestació cívica a la qual s’hi han afegit més de 200 entitats i diferents grups polítics. No obstant això, els sindicats majoritaris, UGT i CCOO, no hi seran ni tampoc el PSC. Bé, podria aquí fer la crítica però el meu silenci ha de ser prou eloqüent.
Jo hauria de ser-hi. Molts dels meus companys de partit hi van, però he de confessar que no puc, ara per ara, sobreposar-me a una certa por o respecte a la multitud. Sé que hi haurà milers de persones, i en aquests casos, si m’hi trobo, tinc tendència a fugir del lloc. La claustrofòbia i l’agorafòbia que sembla que “pateixo” són, molt sovint, determinants i se’m fa molt i molt difícil lluitar-hi. És per això que avui no aniré a la manifestació, i em sap greu perquè és un acte summament rellevant.
(Hoy se celebra en Barcelona una importantísima manifestación en la que miles de personas de este país, de Catalunya, mostrarán al Gobierno central su profunda indignación por todo lo que estamos sufriendo, especialmente en infraestructuras, desde ya hace algún tiempo. Es una manifestación cívica a la que se han añadido más de 200 entidades y diferentes grupos políticos. Sin embargo, los sindicatos mayoritarios, UGT y CCOO, no estarán presentes ni tampoco el PSC. Bien, podría hacer aquí la crítica pero mi silencio debe ser suficientemente elocuente. Yo debería ir. Muchos de mis compañeros de partido van, pero debo confesar que no puedo, hoy por hoy, sobreponerme a un cierto miedo o respeto a la multitud. Sé que habrá miles de personas, y en estos casos, si me encuentro ahí, tengo tendencia a huir del lugar. La claustrofobia y la agorafobia que parece que “sufro” son, muy a menudo, determinantes y se me hace muy y muy difícil combatirlas. Por eso es por lo que hoy no iré a la manifestación, y me sabe mal porque es un acto sumamente relevante).
sábado, 1 de diciembre de 2007
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario